Met dank aan Feike Cats ben ik Product Specialist geworden

Met dank aan Feike Cats ben ik Product Specialist geworden, wat dus heel iets anders blijkt te zijn dan Account Manager. Hele leuke en leerzame presentatie van Feike Cats over Verleuken en Klanthousiasme mogen bijwonen op de CSU relatiedag.
Thijs Vergouwen, Product Specialist Jong Food

Blogs

Hartelijk dank voor je workshop. Ik heb enorm genoten van jou nuchtere wijze waarop je het seminar vormgeeft… Chapeau! Je vroeg tijdens de workshop hoe ik mijn virtuele 5k zou besteden? Ik zou mijn gewaardeerde Klanten naar een seminar van jou toe sturen. Hierbij de hoop dat deze relaties ook een eye-opener krijgen en Klantgerichtheid extra gaan waarderen.

Bas Broers, Sales Manager Solvisoft

Niet alleen weet Feike haarfijn aan te geven waar vele organisaties de fout in gaan, hij brengt het tevens op een manier waardoor je het gevoel krijgt dit zelf ook te kunnen!!!

Dieter Werther, voormalig Voorzitter Stichting Pluspunt Rotterdam

Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.

Maarten Langezaal, voormalig Facility Manager Ministerie van BZK

Op 1 april, de oprichtingsdatum van de Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland (SCEZ), hebben de medewerkers van de SCEZ onder begeleiding van Feike een leerzame en gezellige dag gehad in Middelburg. Centraal stonden de thema’s Klantgerichtheid en Samen Werken. Feike heeft deze dag op een ontspannen, interactieve en humoristische wijze vorm gegeven.
Hij heeft ons duidelijk gemaakt dat Klantgerichtheid en goed samenwerken van positieve invloed zijn op zowel de organisatie en haar medewerkers als de Klant. Feike was gul met het uitdelen van complimenten aan onze medewerkers, maar heeft hen ook kunnen uitdagen tot het afspreken van actiepunten. Feike, bedankt voor deze boeiende dag!

Marijke Gunte, P&O-medewerker/directieassistent Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland

Verleuken is het nieuwe denken!
Dank voor het inzicht om op een andere manier naar klanten te kijken.

Martijn Waalboer, Directeur Asto Keukens & Leicht Amsterdam

Feike is een erg inspirerende ‘klantthousiasteling’. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. Het hele bedrijf is de dag na zijn presentatie letterlijk met een lach begonnen!

Joost Fiévez, voormalig sales Director Payper

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Het is wonderlijk om te zien wat het met je mensen doet, de boodschap: “Het moet niet beter, maar wel leuker!” Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. Feike, enorm veel dank voor je inspiratie en voor de spiegel die je ons hebt voorgehouden.

Michel Carree, Directeur Twigt GrafiMedia BV en MediaCenter Rotterdam

Je doet het veel beter dan dat clubje van je…….. De collega’s zijn zeer enthousiast! Dank daarvoor! Teksten als: “De beste jaarsessie die ik ooit heb meegemaakt!” Complimenten!

Peter Glissenaar, voormalig Directeur Datamex

Bedankt voor de geweldige workshop. Erg inspirerend en waardevol. Jouw authenticiteit vind ik heel mooi.

Simon van Driel, trainer en eigenaar Satori-Do

Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.

Wim de Beer, algemeen directeur Tillen met Verstand

Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!

Gertjan Sybrandi, voormalig Klantmanager Facilitair Bedrijf

Genoten van de energieke, geestige en inspirerende avond met Feike Cats. M’n hoofd zit boordevol ideeën en ben op een fijne manier weer even op scherp gezet. Feike daagt je prettig uit om continue verleuk-kansen te zien! ‘Houden Van Klanten’ heeft er een ambassadeur bij!

Renske Verbeek, Directeur Stadsgehoorzaal Vlaardingen

Feike heeft voor ons, Achmea Zorg, in een ochtend een sessie en een workshop over Klanttevredenheid verzorgd. Hij heeft de term Klanthousiasme geïntroduceerd en ons meegenomen in de wereld van het verrassen van de Klant. Zijn voorbereiding is zeer gedegen, deze bestond uit meerdere gesprekken en een uitnodiging voor een bezoek aan een sessie bij een andere Klant. Feike is een gedreven en enthousiast spreker. Waarbij hij heel goed contact hield met de organisatie om te verifiëren of alles nog voldeed aan de behoefte. Wat hij verkondigt, heeft Feike ook toegepast in deze ochtend. Naast zijn bevlogenheid is hij ook heel ad-rem en kon daardoor een ontspannen sfeer creëren bij het luisterende publiek. Verder viel op dat hij zeer flexibel is in wat te bieden heeft en ons heel goed heeft laten nadenken over onze Klantgerichtheid en het verrassen van de Klant. Kortom, een aanbeveling voor degene die meer wil weten en leren over het enthousiasmeren van Klanten.

Kees Brink, voormalig team manager Achmea

Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!

Sevgi Gerger, voormalig Job Coach Secretary Plus

Afgelopen vrijdag verzorgde Feike bij ons een presentatie waarvan wij konden leren hoe we Klanten zouden kunnen inzetten als ambassadeurs. Een zaal vol nuchtere MKB’ers zat ruim een uur ademloos te luisteren. Steeds met een glimlach op het gezicht, die geregeld overging in een echte lach maar geen enkele keer in een gaap. Binnen de kortste keren had ik een A4-tje met praktische tips vol geschreven. Nog dagenlang heb ik mijn naasten getrakteerd op die tips en het grappige was, ik kon ze steeds illustreren met eigen voorbeelden, die ik zelf meegemaakt had. Feike, dank voor je wervelende, humoristische verhaal. Je hebt ons allemaal bijzonder geïnspireerd.

Jacobien de Goede, Projectleider KUUB

Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar geef je energie; Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in zijn enthousiasme.

Karin Klik, Hoofd Klantenadministratie Waterbedrijf Groningen

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

Feike Cats leeft zich snel en efficiënt in een organisatie in. Hij raakt zijn toehoorders in hun dagelijkse realiteit. Met een afgewogen mix van humor, relativering en diepgang zorgde hij voor een pittige confrontatie met ingesleten gewoonten. Het effect van zijn presentatie was het best te beschrijven als een inspirerend gevoel van herkenning met een daverende glimlach.

Oege Hiddema, voormalig Relatiemanager Informatie Beheer Groep

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!

Silvia Stalenhoef, vormalig communicatie adviseur Meetingpoint

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam